Често задавани въпроси

Трябва ли да потвърдя поръчката си?
Не е необходимо да я потвърждавате допълнително по никакъв начин – нито по телефон или имейл!

Ще ми се обадите ли за да потвърдите поръчката?
Нямаме практика да безпокоим клиентите ни след получаване на поръчка ако всичко е налице. Поръчките се изпълняват възможно най-скоро според натовареността. Ние ще се свържем с теб допълнително само ако настъпи проблем при обработването на поръчката ти.

За колко време се извършва доставката и как става плащането?
Обработката на поръчките и тяхната доставка отнема от 1 до 5 работни дни според натовареността като основно се заплаща при получаване. Още информация в раздел Доставка и плащане

Всички продукти ли са налични?
Да, освен ако на съответната страница не е указано друго.

Мога ли да върна продукт, ако не отговаря на очакванията ми?
Да, стига да са спазени нашите общи условия.

Предлагате ли някаква гаранция?
Всички наши механизми за стенни часовници са с гаранция от 2 години от датата на закупуване. При проблем винаги може да се свържете с нас.

АКО СМЕ ПРОПУСНАЛИ НЕЩО НА ТАЗИ СТРАНИЦА СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС И НИЕ ЩЕ ОТГОВОРИМ НА ВСИЧКИ ВАШИ ВЪПРОСИ!

© 2021 Vix Media. Всички права запазени.